Polityka Prywatności Grupy Acturis

Niniejsza Polityka Prywatności określa, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy wszelkie informacje, które przekazują nam Państwo podczas korzystania z tej witryny. Traktujemy Państwa prywatność bardzo poważnie, dlatego zachęcamy do uważnego przeczytania tej polityki, ponieważ zawiera ona ważne informacje o nas i:

  • danych osobowych, które zbieramy o Państwu, jako użytkowniku strony internetowej,  obecnym czy potencjalnym kliencie, dostawcy, kontakcie biznesowym lub osoby ubiegającej się o pracę;
  • co robimy z zebranymi informacjami; oraz
  • komu możemy udostępniać Państwa dane

Firma Acturis dokłada wszelkich starań, aby Państwa prywatność była chroniona. Jeśli poprosimy o podanie pewnych informacji, dzięki którym będą mogli Państwo identyfikować się podczas korzystania z tej witryny, wypełniając ankietę, rejestrując się na organizowane przez nas wydarzenie lub seminarium internetowe lub kontaktując się z nami jako osoba kontaktowa lub osoba ubiegająca się o pracę, można mieć pewność, że dane te będą używane tylko zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności.

Firma Acturis zastrzega sobie prawo do okresowej zmiany niniejszej Polityki Prywatności. Należy regularnie sprawdzać tę stronę, aby upewnić się, że zmiany nie naruszają Państwa prywatności.

Niniejsza polityka obowiązuje od 16 czerwca 2020 r.

Kim jesteśmy?

W niniejszej Polityce Prywatności odniesienia do „my” lub „nas” dotyczą Acturis Poland Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą pod adresem: ul. Legnicka 48G, 54-202 WROCŁAW  wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000474410 i która jest Administratorem w celu przetwarzania danych osobowych zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności.

Jakie informacje zbieramy

Możemy zbierać następujące informacje od Państwa poprzez korzystanie z tej witryny, w szczególności poprzez wysłanie maila na adres info.poland@acturis.com:

  • imię i nazwisko oraz stanowisko;
  • dane kontaktowe, w tym adres e-mail i numer telefonu;
  • pytania, zapytania lub opinie, które Państwo wyślą, jeśli skontaktują się z nami;
  • adres IP (Internet Protocol) i szczegóły wersji przeglądarki, która była użyta;
  • dane marketingowe i komunikacyjne, w tym preferencje dotyczące otrzymywania informacji marketingowych i komunikacji;
  • pytania, zapytania lub opinie, które zostawiasz, kontaktując się z nami;
  • odpowiedzi na pytania, w tym opinie na temat naszych produktów i usług oraz sposobów ich ulepszania;
  • informacje na temat sposobu korzystania z witryny, korzystania z plików cookie i technik znakowania stron;
  • informacje o Państwa obecnym i poprzednim zatrudnieniu;
  • informacje o korzystaniu przez Państwa z naszych produktów i usług; i
  • informacje biznesowe, w tym informacje przekazane w trakcie stosunku umownego lub klienta między Państwem lub Państwa organizacją a Acturis, lub w inny sposób dobrowolnie podane przez Państwo lub Państwa organizację.

Na jakiej podstawie przetwarzamy Państwa dane?

Możemy gromadzić i przetwarzać Państwa dane osobowe w następujących okolicznościach:

  • kiedy odwiedzasz stronę internetową;
  • kiedy rejestrujesz się u nas, aby uczestniczyć w organizowanych przez nas wydarzeniach lub webinarach;
  • kiedy kontaktujesz się z nami za pośrednictwem strony internetowej, telefonu, poczty elektronicznej lub w jakikolwiek inny sposób;
  • kiedy wypełniasz jedną z naszych dobrowolnych ankiet, których używamy do celów badawczych i ulepszania usług;
  • kiedy ubiegasz się bezpośrednio do nas o pracę;
  • kiedy ujawniasz nam swoje dane lub zbieramy Jeśli uważają Państwo, że wszelkie informacje, które posiadamy o Państwu są niepoprawne lub niekompletne, prosimy napisać do nas jak najszybciej, na powyższy adres e-mail. Natychmiast zbadamy tę sprawę i odpowiemy bez zbędnej zwłoki, aby potwierdzić działania, które podejmiemy.dane w jakikolwiek inny sposób, za pośrednictwem tej strony internetowej lub z innych źródeł.

Jeśli przekazujesz nam dane osobowe w imieniu innej osoby, potwierdzasz, że ta druga osoba wyznaczyła Cię do działania w jej imieniu i wyraziła na to zgodę. Ponadto, jeśli przekazujesz nam dane osobowe należące do kogoś innego, musisz upewnić się, że masz niezbędne podstawy, zgody lub upoważnienia, aby nam je przekazać.

Co robimy z informacjami, które zbieramy

Zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe tylko wtedy, gdy będziemy mieć do tego podstawę prawną. Podstawy te to: (i) gdy jest to niezbędne do wykonania umowy, którą zawarliśmy z Tobą lub Twoją organizacją, lub działań przed zawarciem umowy na Państwa żądanie; (ii) jeśli wyraziłeś zgodę; (iii) gdy jest to dla nas konieczne do wypełnienia obowiązku prawnego, któremu podlegamy; lub (iv) jeśli leży to w naszych uzasadnionych interesach (lub stronie trzeciej) i takie interesy nie są nadrzędne w stosunku do Państwa interesów lub podstawowych praw i wolności. Pamiętaj, że możemy przetwarzać Państwa dane osobowe na więcej niż jednej podstawie prawnej, w zależności od konkretnego celu, dla którego wykorzystujemy Państwa dane.

Cele, dla których możemy przetwarzać Państwa dane osobowe oraz podstawy prawne, na których dokonujemy takiego przetwarzania mogą obejmować:

Gdy jest to konieczne do wykonania umowy

  • do administrowania negocjacjami kontraktowymi;
  • do zarządzania umową oraz naszymi produktami i usługami;
  • do administrowania Twoją rejestracją i uczestnictwem w jednym z naszych wydarzeń (w tym webinarach);
  • aby zarządzać naszymi relacjami z Tobą, w tym prosić Cię o pozostawienie recenzji lub wypełnienie ankiety;
  • aby komunikować się z Tobą, w tym odpowiadać na Państwa zapytania.

Tam, gdzie wyraziłeś zgodę

  • do wysyłania wszelkich bezpośrednich komunikatów marketingowych stron trzecich, jeśli takie istnieją.

Tam, gdzie jest to dla nas konieczne do wypełnienia obowiązku prawnego

  • w celu spełnienia wymogów prawnych, regulacyjnych i zgodności, w tym odpowiadania na żądania organów regulacyjnych i sprawozdawczości finansowej.

Jeżeli leży to w naszych uzasadnionych interesach (lub stronie trzeciej), a interesy takie nie są nadrzędne w stosunku do Twoich interesów lub podstawowych praw i wolności

  • aby zrozumieć Państwa potrzeby, odpowiedzieć na Państwa zapytanie i skontaktować się z Tobą w celu udzielenia odpowiedzi, jeśli to konieczne;
  • do przeprowadzania od czasu do czasu ankiet w celu oceny obszarów, które powinniśmy ulepszyć jako firma;
  • do administrowania klientami np. do fakturowania i prowadzenia dokumentacji wewnętrznej;
  •  do administrowania i ochrony naszych operacji biznesowych i stron internetowych;
  • do monitorowania, przeglądania i przeprowadzania analizy korzystania z naszych produktów i usług w celu rozwijania i ulepszania naszych produktów i usług;
  • do administrowania organizowanymi przez nas wydarzeniami (w tym webinarami);
  •  informowanie Cię o naszych produktach, usługach i zdarzeniach, które mogą Cię zainteresować lub które są podobne lub dotyczą produktów i usług, które od nas kupiłeś;
  • przeprowadzanie rekrutacji i zarządzanie praktykami zawodowymi;
  • do wykonywania lead scoringu w celach marketingowych, które wykorzystują automatyczne profilowanie do analizy Państwa potencjalnego zainteresowania naszymi produktami, usługami lub zdarzeniami, na podstawie Państwa korzystania z naszej strony internetowej i powiązanych zapytań kierowanych do nas.

Ujawnianie danych osobowych

Możemy udostępniać Państwa dane osobowe następującym stronom w celach, które określiliśmy powyżej:

  • wewnętrzne strony trzecie: inne firmy w naszej Grupie działające jako współadministratorzy lub podmioty przetwarzające: i które mają siedzibę w Wielkiej Brytanii, EOG lub Kanadzie
  • zewnętrzne strony trzecie, w tym:
    • usługodawcy działający jako podmioty przetwarzające z siedzibą w Wielkiej Brytanii, EOG, Stanach Zjednoczonych lub Kanadzie, którzy przetwarzają dane osobowe w naszym imieniu, na podstawie naszych instrukcji i wszelkich innych odpowiednich środków poufności i bezpieczeństwa. Takie firmy będą zobowiązane do działania zgodnie z instrukcjami, które im przekazujemy i do spełnienia wymagań ustawy o ochronie danych z 2018 r., a także ogólnego rozporządzenia o ochronie danych („RODO”) lub innych lokalnych przepisów mających zastosowanie do tego podmiotu lub dane osobowe. Do takich podmiotów mogą należeć dostawcy usług, którym zlecamy pomoc w zarządzaniu naszymi produktami i usługami, dostawcy niektórych zadań wspierających biznes oraz dostawcy usług rozwoju biznesu i wsparcia marketingowego;
    • profesjonalni doradcy działający jako podmioty przetwarzające lub współadministratorzy, w tym prawnicy, bankowcy, audytorzy i ubezpieczyciele z siedzibą w Wielkiej Brytanii, EOG lub Kanadzie, którzy świadczą usługi doradcze, bankowe, prawne, ubezpieczeniowe i księgowe;
    • zewnętrzni dostawcy hostingu: strona internetowa Acturis jest hostowana przez zewnętrznego dostawcę usług hostingowych. W rezultacie ten dostawca i wszyscy sprzedawcy, którzy zapewniają wsparcie użytkownika Acturis, będą mieli dostęp do Państwa informacji (w tym adresu e-mail i innych danych). Ten zewnętrzny dostawca usług hostingowych może również mieć możliwość przeglądania statystyk dotyczących korzystania z witryny internetowej, a także wszelkich danych osobowych, które otrzymujemy;
    • HM Revenue & Customs, organy regulacyjne i inne organy działające jako podmioty przetwarzające lub współadministratorzy z siedzibą w Wielkiej Brytanii, EOG lub Kanadzie, które wymagają zgłaszania czynności przetwarzania w określonych okolicznościach;
    • spółki, organizacje lub osoby spoza Grupy ze względów prawnych, jeśli w dobrej wierze wierzymy, że dostęp, wykorzystanie, zachowanie lub ujawnienie informacji jest uzasadnione, aby:
      • spełnić wszelkie obowiązujące przepisy prawa, regulacje, procedury prawne lub egzekwowalne wnioski rządowe
      • egzekwować obowiązujące Warunki korzystania z usługi, w tym badać potencjalne naruszenia,
      • wykrywać, zapobiegać lub w inny sposób reagować na oszustwa, problemy z bezpieczeństwem lub problemy techniczne oraz
      • chronić przed naruszeniem praw, własności lub bezpieczeństwa Acturis, naszych użytkowników lub ogółu społeczeństwa, zgodnie z wymogami lub dozwolonymi przez prawo.
  • strony trzecie, którym możemy zdecydować o sprzedaży, przeniesieniu lub połączeniu części naszej działalności lub naszych aktywów. Alternatywnie możemy dążyć do przejęcia innych firm lub fuzji z nimi. Jeśli w naszej firmie dojdzie do zmiany, nowi właściciele mogą wykorzystywać Państwa dane osobowe w taki sam sposób, jak określono w niniejszej polityce prywatności.

Od wszystkich stron trzecich wymagamy poszanowania bezpieczeństwa Twoich danych osobowych i traktowania ich zgodnie z prawem. Nie zezwalamy naszym zewnętrznym dostawcom usług na wykorzystywanie Twoich danych osobowych do własnych celów i zezwalamy im jedynie na przetwarzanie Twoich danych osobowych w określonych celach i zgodnie z naszymi instrukcjami.

Aplikacja mobilna: aplikacja mobilna Acturis jest hostowana przez zewnętrznych dostawców sklepów z aplikacjami. Po pobraniu aplikacji mobilnej ze sklepu App Store lub Google Play tacy dostawcy mogą być w stanie przeglądać statystyki dotyczące korzystania przez Państwa  z aplikacji mobilnej, a także wszelkie przesyłane im dane osobowe. Będzie to regulowane przez politykę prywatności takiego dostawcy.

Możemy udostępniać publicznie i naszym partnerom informacje, które nie umożliwiają identyfikacji konkretnej osoby. Na przykład możemy udostępniać informacje publicznie, aby pokazać trendy dotyczące ogólnego korzystania z naszych usług.

Jeśli chcieliby się Państwo dowiedzieć więcej o podmiotach, którym udostępniamy dane osobowe, prosimy o kontakt pod adresem info.poland@acturis.com

Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych

Możemy przekazywać Państwa dane osobowe stronie trzeciej lub innym spółkom z Grupy w krajach w obrębie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) lub Kanady lub poza nim, stosownie do przypadku, w celu dalszego przetwarzania zgodnie z celami, dla których Państwa dane osobowe zostały pierwotnie zebrane lub dla których celów, na które Państwo wyrazili zgodę lub które są w inny sposób dozwolone przez obowiązujące prawo.

Jeśli przekazujemy Państwa dane osobowe do kraju poza EOG lub Kanadą, w zależności od przypadku. zapewnimy im podobny stopień ochrony, stosując co najmniej jedno z następujących zabezpieczeń:

  • przekażemy Państwa dane osobowe wyłącznie do krajów, które zostały uznane za zapewniające odpowiedni poziom ochrony danych osobowych przez Biuro Komisarza ds. Informacji, Komisję Europejską lub inny organ ochrony danych, który ma zastosowanie do tych danych osobowych;
  • jeśli korzystamy z usług niektórych usługodawców, możemy korzystać z określonych umów zatwierdzonych przez Biuro Komisarza ds. Informacji, Komisję Europejską lub, odpowiednio, odpowiedni organ ochrony danych, który zapewnia danym osobowym taką samą ochronę, jaką ma w danej jurysdykcji;
  • w przypadku, gdy korzystamy z dostawców z siedzibą w USA, możemy przekazywać im dane pod warunkiem zastosowania międzynarodowego mechanizmu przesyłania danych zatwierdzonego przez Komisję Europejską, który wymaga od nich zapewnienia podobnej ochrony do danych osobowych udostępnianych między Wielką Brytanią, Europą i USA.

Prosimy o kontakt, jeśli chcieliby Państwo uzyskać dodatkowe informacje na temat konkretnego mechanizmu używanego przez nas przy przekazywaniu Państwa danych osobowych poza EOG lub Kanadę.

Ochrona danych

Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa informacje były bezpieczne. Wdrożyliśmy środki techniczne i organizacyjne mające na celu zabezpieczenie Państwa danych osobowych przed przypadkową utratą i nieuprawnionym dostępem, wykorzystaniem, zmianą lub ujawnieniem. Wymagamy, aby osoby trzecie otrzymujące od nas dane osobowe zapewniły ochronę danych osobowych za pomocą środków technicznych i organizacyjnych.

Jak używamy plików cookie

Informacje dotyczące plików cookie uzywanych na naszej stronie można znaleźć pod linkiem: Polityka Plików Cookie.

Linki do innych stron internetowych

Nasza strona internetowa może zawierać linki do innych stron internetowych. Po opuszczeniu naszej witryny nie ponosimy już odpowiedzialności za ochronę i prywatność jakichkolwiek informacji dostarczanych podczas odwiedzania takich witryn. Przed przekazaniem jakichkolwiek danych osobowych należy zachować ostrożność i zapoznać się z Polityką Prywatności stron, które Państwo przeglądają.

Kontrola danych osobowych

Mogą Państwo ograniczyć zbieranie lub wykorzystywanie swoich danych osobowych w następujący sposób:

  • Jeśli nie chcą Państwo otrzymywać od nas e-maili marketingowych, marketingu pocztowego lub innych form marketingu bezpośredniego, prosimy o kontakt pod adresem marketing@acturis.com  z wpisem „Marketing Unsubscribe” w nagłówku tematu i podanie szczegóły swojej prośby. Można również zrezygnować z otrzymywania od nas marketingowych wiadomości e-mail, korzystając z łącza Anuluj subskrypcję u dołu naszych e-maili marketingowych. Przyjmujemy do wiadomości, że wykorzystanie przez nas Państwa danych osobowych do tych celów zależy od Państwa i nie odmówimy Państwu dostępu do żadnego produktu lub usługi tylko dlatego, że poinstruowali nas Państwo, abyśmy zaprzestali wykorzystywania danych osobowych do tych celów.
  • odpowiadając na ankietę dla klientów lub zaproszenie na wydarzenie, prosimy o zaznaczenie, że nie chcą Państwo, abyśmy skontaktowali się w sprawie jakichkolwiek opinii.
  • można również w dowolnym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu przez nas Państwa danych osobowych i poprosić nas o ograniczenie lub zaprzestanie takiego przetwarzania, powiadamiając nas bezpośrednio na adres info.poland@acturis.com .

Nie będziemy sprzedawać, rozpowszechniać ani dzierżawić Państwa danych osobowych stronom trzecim, chyba że wyrażą Państwo na to zgodę lub jest to wymagane przez prawo.

Twoje prawa

Jeżeli podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda, maja Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.

Mogą Państwo sprzeciwić się przetwarzaniu przez nas Państwa danych osobowych, jeśli robimy to na podstawie naszych uzasadnionych interesów. Jeśli wymaga tego obowiązujące prawo, zaprzestaniemy takiego przetwarzania i powiadomimy Państwo, jeśli to się zmieni.

Jeśli podjęliśmy decyzję dotyczącą Państwa opartą wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu Państwa danych osobowych, w tym profilowaniu, a nasza decyzja wywołuje dla Państwa skutek prawny lub w podobny sposób znacząco wpływa na Państwo, mogą mieć Państwo prawo do zakwestionowania tej decyzji i zwrócenia się o przegląd decyzji z naszej strony.

Mogą Państwo zażądać, abyśmy ujawnili Państwu pewne szczegóły dotyczące przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych lub abyśmy poprawili, poprawili, usunęli lub ograniczyli przetwarzanie lub udostępnimy Państwa dane osobowe, które posiadamy. Jeśli wymaga tego obowiązujące prawo, w miarę możliwości powiadomimy o tym wszystkich odbiorców będących osobami trzecimi. Należy jednak pamiętać, że wnioski podlegają wszelkim obowiązującym prawnym i etycznym raportom lub obowiązkom w zakresie przechowywania danych nałożonym na nas.

Mogą Państwo skorzystać z tych lub innych praw przysługujących Państwu na mocy obowiązującego prawa, wysyłając wiadomość e-mail na adres info.poland@acturis.com  ze swoją prośbą.

Po otrzymaniu Państwa pisemnej prośby i wystarczającej ilości informacji, które pozwolą nam zidentyfikować Państwa dane osobowe, postaramy się odpowiedzieć na wszystkie uzasadnione wnioski w ciągu jednego miesiąca. Czasami może to zająć więcej niż miesiąc, jeśli Państwa prośba jest szczególnie złożona lub zawiera kilka wniosków. W takim przypadku powiadomimy Państwo i będziemy informować na bieżąco.

Jeśli nie będziemy w stanie podjąć działań w związku z Państwa prośbą, zgodnie z wymogami obowiązującego prawa opatrzymy dane osobowe, którymi dysponujemy, adnotacją, że zażądano działania, ale go nie wykonano. W takim przypadku bez zbędnej zwłoki poinformujemy Państwo o przyczynach niepodjęcia działań.

Nie będą Państwo zobowiązani wnosić opłaty za dostęp do swoich danych osobowych (lub skorzystanie z któregokolwiek z innych praw). Możemy jednak pobierać rozsądną opłatę, jeśli jest to dozwolone przez obowiązujące prawo, w oparciu o nasze koszty administracyjne związane z realizacją Państwa żądań; na przykład, w przypadku żądania dalszych kopii informacji, które posiadamy o Państwu, lub gdy żądania są nieuzasadnione lub nadmierne.

Zatrzymywanie danych

Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe tylko tak długo, jak będzie to konieczne do realizacji celów, dla których je zgromadziliśmy, w tym w celu spełnienia wymagań prawnych, regulacyjnych, podatkowych, rachunkowych lub sprawozdawczych. Możemy przechowywać Państwa dane osobowe przez dłuższy okres, jeśli jest to wymagane przez obowiązujące prawo lub gdy mamy uzasadniony i zgodny z prawem cel, aby to zrobić, na przykład w celu udzielenia odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytanie lub w celu spełnienia obowiązujących wymogów prawnych.

Aby określić odpowiedni okres przechowywania danych osobowych, bierzemy pod uwagę ilość, charakter i wrażliwość danych osobowych, potencjalne ryzyko szkody wynikającej z nieuprawnionego wykorzystania lub ujawnienia danych osobowych, cele, dla których przetwarzamy Państwa dane osobowe oraz czy mogą osiągnąć te cele za pomocą innych środków i zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi, regulacyjnymi, podatkowymi, rachunkowymi lub innymi.

Gdy nie będziemy mieć ciągłej uzasadnionej potrzeby biznesowej przetwarzania Państwa danych osobowych, usuniemy je lub zanonimizujemy lub, jeśli nie będzie to możliwe (na przykład, ponieważ Państwa dane osobowe były przechowywane w archiwach kopii zapasowych), będziemy bezpiecznie przechowywać Państwa dane osobowe i wstrzymamy je od dalszego przetwarzania do czasu, gdy ich usunięcie będzie możliwe.

Kontakt

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące niniejszej polityki prywatności lub naszych praktyk dotyczących prywatności, skontaktuj się z naszym inspektorem ochrony danych pod adresem: info.poland@acturis.com .

Jeśli uważają Państwo, że wszelkie informacje, które posiadamy o Państwu są niepoprawne lub niekompletne, prosimy napisać do nas jak najszybciej, na powyższy adres e-mail. Natychmiast zbadamy tę sprawę i odpowiemy bez zbędnej zwłoki, aby potwierdzić działania, które podejmiemy.